مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-08سياسي

وعده متروی وزیر کشور برای تبریزی ها


خط 2 مترو تبریز شامل 20 ایستگاه بوده و عملیات اجرایی آن در هر ایستگاه در دست اقدام است که با توجه به پیشرفت های انجام یافته، حفاری خط 2 تا پایان امسال به اتمام می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، احمد وحیدی ظهر امروز در بازدید از ایستگاه سوم خط 2 قطار شهری از ارائه فاینانس خط دو قطار شهری تا آماده سازی تونل و ایستگاه ها خبر داد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه مترو و امور آن  پیشرفت خوبی دارد، گفت: خط 2 مترو تبریز شامل 20 ایستگاه بوده و عملیات اجرایی آن در هر ایستگاه در دست اقدام است که با توجه به پیشرفت های انجام یافته، حفاری خط 2 تا پایان امسال به اتمام می رسد.

وحیدی در ادامه خواستار تسریع در عملیات اجرایی پروژه خط 2 مترو شد و گفت: امیدواریم بهره برداری از این پروژه زودتر از موعد برنامه ریزی شده در سال 1404، تا سال 1403 به اتمام برسد.

یعقوب هوشیار شهردار تبریز هم گفت: خرید ریل فاز اول خط 2 انجام شده و زیرسازی آن در دست اقدام است که طبق برنامه ریزی صورت گرفته این خط تا  دو و نیم سال آینده تکمیل می شود.

وی در ادامه از پیشرفت فیزیکی 23 درصدی خط 2 مترو خبر داد و گفت: تمام تلاش ما این است که عملیات اجرایی در پروژه مترو را تسریع کرده و با بهره برداری از آن  شاهد افزایش رضایت شهروندان و بهره مندی آنان  از امکانات عمومی و رفاهی در شهر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده متروی وزیر کشور برای تبریزی ها

وعده متروی وزیر کشور برای تبریزی ها