مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 19:302023-06-19اقتصادي

اعتبار شهرداری بوشهر کجا خرج شد؟


اعتبار تملک دارایی بوشهر 50 میلیارد تومان بوده است و بیشتر اعتبارهای امسال به منطقه 2 رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، وحید نیک روش رییس شورای شهر بوشهر عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که در بدو ورود به شورای شهر، دچار چالش های زیادی بودیم اظهار داشت: در یک فضای بی اعتمادی وارد شورای شهر شدیم بنابراین اتمام کارهای نیمه تمام را در دستور کار خود قرار دادیم و در سال های اول و دوم شورا، 99 درصد موارد تکمیل شد.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال 1402 طرح نیمه تمام نخواهیم داشت افزود: کار عملیاتی طرح فانوس دریایی که به صورت نیمه کاره رها شده بود هم اکنون با اعتبار 70 میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط سرمایه گذار آغاز شده که در موعد مقرر به اتمام می رسد.

سرانه فضای سبز بوشهر افزایش می یابد نیک روش استاندارد فضای سبز شهری را 12 مترمربع عنوان و اضافه کرد: در حال حاضر طبق گزارشات شهرداری فضای سبز در شهر 7 متر مربع است که امیدواریم با اجرای طرح های فضای سبز شامل اختصاص زمین 13 هکتاری بین تنگک اول و دوم، زمین 130 هکتاری در گذر سرتل و سایر پارک های محله ای، عدد این سرانه به 12 مترمربع برسد.

  رییس شورای شهر بوشهر در خصوص تحقق طرح های عمرانی گفت: تلاش می شود اعتبارات مصوب جاری از 60 درصد به 37 درصد و اعتبارات عمرانی از 40 درصد به 63 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار شهرداری بوشهر کجا خرج شد؟

اعتبار شهرداری بوشهر کجا خرج شد؟