مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 00:452023-06-13بين الملل

هشدار ابوالغیط درباره طرح ساخت هزاران واحد صهیونیست نشین در کرانه باختری


دبیر کل اتحادیه عرب درباره اقدام رژیم صهیونیستی برای اجرای طرح احداث هزاران واحد صهیونیست نشین در کرانه باختری هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، احمد ابوالغیط دبیر کل اتحادیه عرب با هشدار درباره اجرای طرح رژیم صهیونیستی برای ساخت هزاران واحد در کرانه باختری، تأکید کرد که این طرح راه حل دو دولتی را تضعیف می کند.

پیشتر سه مقام آمریکایی و صهیونیستی به پایگاه خبری آکسیوس خبر دادند که کابینه اسراییل به دولت آمریکا اعلام کرده که قصد دارد طی ماه جاری، طرح ساخت هزاران واحد مسکونی جدید در شهرک های واقع در کرانه باختری اشغالی را اعلام کند.

ابوالغیط گفت که با اجرای این طرح زمین هایی که قرار است کشور مستقل فلسطین در آن تشکیل شود، به اشغال درآمده و راه حل دو دولتی از بین خواهد رفت.

به نوشته روزنامه رأی الیوم ، ابوالغیط گفت که دولت آمریکا بایستی موضع قاطعی در برابر اجرای این طرح صهیونیستی و برای دفاع از راه حل دو دولتی اتخاذ کند.

دبیر کل اتحادیه عرب همچنین تأکید کرد: شهرک سازی به نابودی صلح منجر می شود و سخن گفتن از حل وفصل بین فلسطینیان و اسراییلی ها و یا صلح منطقه ای ممکن نیست در حالی که اراضی فلسطینی هر روز بلعیده می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار ابوالغیط درباره طرح ساخت هزاران واحد صهیونیست نشین در کرانه باختری

هشدار ابوالغیط درباره طرح ساخت هزاران واحد صهیونیست نشین در کرانه باختری