مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 12:402023-06-12سياسي

نیازهای فناورانه در حوزه صنعت ساختمان تامین می شود


با توجه به برگزاری سلسله نشست های ملی زنجیره تامین کالا و خدمات دانش بنیان در حوزه صنعت ساختمان، نیازها و چالش های فناورانه این حوزه تامین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، سلسله نشست های ملی زنجیره تامین کالا و خدمات دانش بنیان در حوزه صنعت ساختمان از سوی معاونت توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و با هدف پاسخگویی به نیازها و چالش های فناورانه در سال جاری و در قالب الگوی نوآوری باز (Open innovation) به صورت حضوری برگزار می شود.

فناوری های حوزه آب و پساب، برق و الکترونیک، سازه و هوشمندسازی از جمله محورهای تعریف شده در برگزاری این سلسله نشست های ملی زنجیره تامین کالا و خدمات دانش بنیان در حوزه صنعت ساختمان است.

همچنین از دیگر محورهای مطرح شده در برگزاری این سلسله نشست ها، معماری ایرانی – اسلامی، مصالح نوین ساختمانی و ایمنی HSE است.

از جمله رویکردهای مطرح در این نشست می توان به عناوینی چون کاهش هزینه های ساخت، افزایش بهره وری، الگوی معماری ایرانی – اسلامی و صرفه جویی مصرف انرژی اشاره کرد.

در این رویداد در کنار بررسی زنجیره تامین کالا و خدمات دانش بنیان در حوزه صنعت ساختمان، شرکت های دانش بنیان و فناور حاضر در نشست، به ارائه آخرین دستاوردهای گلوگاهی فناوری و نوآو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازهای فناورانه در حوزه صنعت ساختمان تامین می شود

نیازهای فناورانه در حوزه صنعت ساختمان تامین می شود