مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 14:252023-06-14بين الملل

«بریکس»؛ کابوس جدید آمریکا / پرچم صهیونیست ها بالا نرفت


کاهش نفوذ آمریکا در منطقه و احتمال ارتکاب یک حماقت از سوی رژیم صهیونیستی و همچنین تبدیل شدن گروه بریکس به یک کابوس برای واشنگتن از محورهای روزنامه های مطرح جهان عرب است.

- خبرگزاری مهر ، گروه بین الملل: تمام شاخصه های کنونی در منطقه از تمایل روزافزون کشورهای عربی به همکاری با سوریه تا اقدام عربستان و کشورهای عربی و اسلامی در کاهش تولید نفت برای به چالش کشیدن آمریکا، بیانگر کاهش نفوذ این کشور در منطقه است؛ مسأله ای که ممکن است باعث ارتکاب یک حماقت از سوی رژیم صهیونیستی و نابودی کامل این رژیم شود.

عبدالباری عطوان تحلیلگر مطرح جهان عرب در سرمقاله خود در روزنامه رأی الیوم نوشت: سخنان اخیر هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله در خصوص هشدار به رژیم صهیونیستی نسبت به پیامدهای ارتکاب هرگونه اشتباهی بیانگر وجود شرایط جنگی در لبنان و تمام منطقه است.

یک منبع لبنانی نزدیک به حزب الله به ما گفته است که این حزب و نیروهای وابسته به آن به همراه تمام تجهیزات موشکی و زمینی خود در بالاترین سطح از آماده باش به سر می برند تا با هرگونه تجاوز از سوی رژیم صهیونیستی مقابله کنند.

تهدیدات اخیر حزب الله در خصوص حمله موشکی به تل آویو و یورش نیروهای یگان الرضوان به الجلیل با اعلام تولید موشک فتاح و خیبر از سوی ایران که کمتر از چهار دقیقه به تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بریکس»؛ کابوس جدید آمریکا / پرچم صهیونیست ها بالا نرفت

«بریکس»؛ کابوس جدید آمریکا / پرچم صهیونیست ها بالا نرفت