مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 22:002023-05-28حوادث

گذشت از قصاص قاتلان یک پرونده پس از 30 سال در شوشتر


رییس کل دادگستری استان خوزستان گفت: با تاسی به پویش «به حرمت امام رئوف می بخشم» و همت اعضای شورای حل اختلاف شوشتر، اولیای دم یک پرونده پس از 30 سال از قصاص قاتلان فرزندان خود گذشت کردند و زندگی دوباره به آنان بخشیدند.

- ایسنا/خوزستان رییس کل دادگستری استان خوزستان گفت: با تاسی به پویش به حرمت امام رئوف می بخشم و همت اعضای شورای حل اختلاف شوشتر، اولیای دم یک پرونده پس از 30 سال از قصاص قاتلان فرزندان خود گذشت کردند و زندگی دوباره به آنان بخشیدند.

علی دهقانی اظهار کرد: بیش از 30 سال پیش دو فقره قتل در بخش مدرس از توابع شهرستان شوشتر به وقوع پیوست که منجر به غصب و تخریب زمین های کشاورزی و منازل مسکونی برخی از متهمان و طرف های درگیر این اختلاف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری خوزستان، وی ادامه داد: به دلیل وسعت درگیری و تعداد بالای متهمان این نزاع های دسته جمعی، پرونده های متعددی در این خصوص در دادسرا و دادگاه تشکیل شد که رسیدگی قضایی به آنها تا مدتی پیش ادامه داشت.

دهقانی افزود: باتوجه به اهمیت موضوع و وظیفه ذاتی شورای حل اختلاف در ایجاد اصلاح ذات البین، پرونده جهت حل و فصل ریشه ای به شورای حل اختلاف این شهرستان ارجاع شد که با دعوت از بزرگان و ریش سفیدان دو عشیره و برگزاری جلسات متعدد با حضور مدیران قضایی شهرستان، توافقات او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذشت از قصاص قاتلان یک پرونده پس از 30 سال در شوشتر

گذشت از قصاص قاتلان یک پرونده پس از 30 سال در شوشتر