مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 22:302023-06-08فرهنگي

اتاق شیشه ای اصحاب رسانه با مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی


به منظور پیگیری و رفع مشکلات مربوط به فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، اتاق شیشه ای اصحاب رسانه با مدیران اداره فرهنگ و ارشاد این استان انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از روابط عمومی بسیج رسانه، سیستان و بلوچستان، جلسه مطالبه گری اصحاب رسانه از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به همت بسیج رسانه استان با حضور مدیر و معاونان فرهنگ و ارشاد استان و مدیر بسیج رسانه سپاه سلمان برگزار شد.

در این جلسه خبرنگاران مطالبات جامعه فرهنگ و هنر استان را از علی سرگزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری کرده و خواستار حل مسائل و مشکلات آنان شدند.

در این جلسه، اصحاب رسانه آخرین وضعیت استاد اسپندار و اقدامات انجام شده برای هنرمندان فرهنگ و هنر در بخش های مختلف را جویا شدند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سوال با ابراز تأسف از نابینا شدن این هنرمند مردمی به علت کهولت سن تاکید کرد فرهنگ و ارشاد اسلامی در 9 ماه اخیر به طور مستمر با این استاد در ارتباط بوده است.

در ادامه بر توجه بیشتر به هنر و فعالیت ‏ های فرهنگی در استان، حمایت از هنرمندان و عضویت اصحاب فرهنگ و هنر در صندوق اعتباری هنر و استفاده آنان از تسهیلات هنرکارت تاکید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق شیشه ای اصحاب رسانه با مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی

اتاق شیشه ای اصحاب رسانه با مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی