مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 22:552023-06-09سياسي

افراد فعال در دستگاه دیپلماسی از شهدا درس بگیرند


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه افراد فعال در دستگاه دیپلماسی کشور از شهدا درس بگیرند، گفت: شهید حیدری می دانست چگونه از ظرفیت های ملت خود و یک ملت مظلوم استفاده کرده و استراتژی شرق و غرب را شکست دهد اما عده ای هستند که همه ظرفیت های ملت خود را زایل می کنند.

- ایسنا/همدان معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه افراد فعال در دستگاه دیپلماسی کشور از شهدا درس بگیرند، گفت: شهید حیدری می دانست چگونه از ظرفیت های ملت خود و یک ملت مظلوم استفاده کرده و استراتژی شرق و غرب را شکست دهد اما عده ای هستند که همه ظرفیت های ملت خود را زایل می کنند.

سردار محمد رضا نقدی جمعه 19 خرداد ماه در یادواره شهید مقاومت محور اروپا، سردار شهید حاج رسول حیدری ، ملایر را سرزمین قهرمان پرور، سرزمین جوانمردان و سلحشوران و لاله زار شهیدان به ویژه شهید حاج رسول حیدری خواند و اظهار کرد: این شهید به ما درس بین المللی می دهد که اگر امکانات شما کم و اندک بود، منفعل نباشید چرا که خداوند به حرکت شما برکت می دهد و می توانید با همان امکانات اندک، استراتژی شرق و غرب را شکست داده و پیروز شوید.

نقدی با گریزی به جنگ صرب ها علیه مسلمانان بوسنی و هرزگوین، گفت: علت اصلی ایجاد این جنگ، جمعیت مسلمان کشور بوسنی در غرب اروپا بود؛ همانطور که در جر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد فعال در دستگاه دیپلماسی از شهدا درس بگیرند

افراد فعال در دستگاه دیپلماسی از شهدا درس بگیرند