مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 21:252023-06-04سياسي

امام راحل به جز خدا از هیچ کس ترس به دل راه نمی دادند


در قیام 15 خرداد امام راحل(ره) با سخنرانی خود در محکومیت رژیم طاغوت نشان دادند که به خدا ایمان راسخ دارند و به جز خدا از هیچ کسی هراس و ترس به دل راه نمیدهند که همین شجاعت ایشان باعث شد کشور را که مانند کشتی طوفان زده ای .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، سید محمد حسینی بعدازظهر امروز یکشنبه 14 خرداد ماه در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال بنیان گذار انقلاب که در مسجد جامع روستای مصرقان از توابع بخش خرقان شهرستان زرندیه برگزار شد اظهار کرد: حضرت آیت الله خامنه ای هر ساله در جریان مراسم سالگرد ارتحال امام ویژگی های شخصیتی و هوینی امام راحل را تبیین می کنند؛ ویژگی های امام راحل می تواند چراغ راه همه ما در پاسداشت انقلاب باشد.

وی با بیان اینکه حرکت در مسیر و صراط مستقیم الگوگیری از مشی و راه امام است افزود: اگر بخواهیم در این شرایطی که در منطقه و جهان وجود دارد سربلند بیرون آییم باید رهنمودهای معمار کبیر انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهیم و مکتب آن امام همام را در دستور کار خود بگذاریم.

معاون رییس جمهور خاطرنشان کرد: امروز معنی بیان مقام معظم رهبری که فرمودند امام خمینی (ره)  یک حقیقت همیشه زنده است را به خوبی درک می کنیم چراکه آن امام همام حکومتی تشکیل دادند که بر مبنای مکتب اهل بیت است و هم اکنون نیز مقام معظم رهبری به عنوان جان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام راحل به جز خدا از هیچ کس ترس به دل راه نمی دادند

امام راحل به جز خدا از هیچ کس ترس به دل راه نمی دادند