مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 15:552023-06-07سياسي

کادرسازی و توجه به نسل نو، یکی از مولفه های ایام اوقات فراغت است


معاون فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، در کمیته اوقات فراغت 1402 گفت: کادرسازی و توجه به نسل نو در کانون های مساجد، یکی از مولفه های ایام اوقات فراغت امسال است.

- معاون فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، در کمیته اوقات فراغت 1402 گفت: کادرسازی و توجه به نسل نو در کانون های مساجد، یکی از مولفه های ایام اوقات فراغت امسال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین کمیته اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، با حضور مهدی مقدم معاون فرهنگی و مهدی اله ویردی زاده معاون پشتیبانی و توسعه منابع و دیگر اعضای این کمیته صبح امروز(17 خرداد) در سالن جلسات ساختمان شهید بهشتی برگزار شد.

در این جلسه، مهدی مقدم معاون فرهنگی کانون های مساجد کشور با اشاره به اینکه ایام تابستان بهترین فرصت برای جذب جوانان و نوجوانان به مسجد است، گفت: باید همه بخش های ستادی برای برنامه ریزی اوقات فراغت وفاق و همدلی لازم را داشته باشند تا برنامه های این ایام با کیفیت لازم و بر مبنای نیازسنجی هر محله اجرا شود.

وی انسجام بخشی به فعالیت ها و تحکیم ارتباط ستاد و کانون را مهم ترین مولفه در ایام اوقات فراغت ذکر کرد و افزود: باید ظرفیت سامانه بچه های مسجد را برای آرایش و ارائه خدمات به کانون را بیش از پیش فعال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کادرسازی و توجه به نسل نو، یکی از مولفه های ایام اوقات فراغت است

کادرسازی و توجه به نسل نو، یکی از مولفه های ایام اوقات فراغت است