مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 20:502023-06-05حوادث

شکارچی متخلف در سربیشه 100 میلیون تومان جریمه شد


رییس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان سربیشه گفت: در پی شکار 2 راس حیوان در یکی از روستاهای این شهرستان، شکارچی متخلف دستگیر و به پرداخت 100 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدحسن شافعی، رییس نمایندگی حفاظت محیط زیست سربیشه روز دوشنبه به رسانه ها اعلام کرد: همیاران محلی محیط زیست گزارشی از شکار بی رحمانه حیات وحش در یکی از زیستگاه های شهرستان سربیشه اعلام کردند و ماموران اجرایی یگان حفاظت محیط زیست برای برخورد قانونی با فرد متخلف وارد عمل شدند.

وی گفت: با همکاری ماموران انتظامی پاسگاه کلاته سلیمانی در عملیات بازرسی از منزل این شکارچی، لاشه یک راس میش وحشی و یک راس بره کشف و ضبط شد.

رییس نمایندگی حفاظت محیط زیست سربیشه با اشاره به دستگیری فرد متخلف عنوان کرد: براساس آخرین مصوبه شورای عالی حفاظت محیط زیست، جریمه ضرر و زیان وارده به محیط زیست بابت شکار غیر مجاز یک راس میش وحشی مبلغ 75 میلیون تومان و یک راس بره وحشی 25 میلیون تومان است که از متخلف اخذ می شود.

وی افزود: پرونده متخلف دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شهرستان سربیشه شده است.

شافعی با بیان اینکه سربیشه با داشتن بیش از 300 هزار هکتار عرصه های طبیعی از تنوع بالای گونه های جانوری و گیاهی برخوردار است گفت: این شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکارچی متخلف در سربیشه 100 میلیون تومان جریمه شد

شکارچی متخلف در سربیشه 100 میلیون تومان جریمه شد