مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 13:062023-06-05سياسي

استاندار گیلان: کارخانه کفش ملی در گیلان احیا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودبار، اسدالله عباسی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت قیام خونین پانزدهم خرداد و یادبود شهید حجت الاسلام والمسلمین سید یونس رودباری در مصلی شهرستان رودبار، با بیان اینکه ایستادگی مردم گیلان و رودبار در طول تاریخ بی نظیر است، اظهار کرد: ایستادگی مردم گیلان و شهرستان رودبار در طول انقلاب و به ویژه بعد از زلزله سال 69  برای ما حائز اهمیت است.

وی با اشاره زلزله شدید شهرستان رودبار در سال 69 خاطرنشان کرد: مردم ایران زلزله رودبار را فراموش نمی کنند و برای همیشه در این روز عزادار مردم دوبار هستند.

استاندار گیلان با تأکید بر حل مشکلات اقتصادی کشور با همراهی مردم بیان کرد: مشکلات معیشت در کشور وجود دارد ولی مردم یقین داشته باشند که با ایستادگی شما و تدبیر دولت سیزدهم و مجلس انقلابی این معضلات برطرف خواهد شد و هیچ شکی در آن وجود ندارد.

عباسی رودبار را پیشانی استان گیلان معرفی کرد و افزود: این شهرستان دارای ظرفیت های زیست محیطی، آبی، برقی، انرژی، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بسیار خوبی است که توجه به هر کدام در رشد اقتصادی منطقه و ایجاد اشتغال پایدار نقش مهمی دارد.

وی با اشاره به مشکلات موجود در سر راه تکمیل هشت کیلومتر آزاد راه قزوین ـ رشت تصریح کرد: پروژه آزاد راه قزوین ـ رشت در بدو روی کار آمدن دولت سیزده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گیلان: کارخانه کفش ملی در گیلان احیا می شود

استاندار گیلان: کارخانه کفش ملی در گیلان احیا می شود