مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 19:502023-06-05سياسي

حضور صنعتگران خراسان جنوبی در نمایشگاه و همایش بین المللی صنعت پست


مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان درمیان گفت: 4 نفر از صنعتگران برتر شهرستان در نخستین نمایشگاه و همایش بین المللی و تخصصی صنعت پست حضور داشتند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از درمیان، امیر اسماعیل شهسواری، مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این شهرستان امروز به رسانه ها اعلام کرد: 4 نفر از صنعتگران برتر شهرستان در رشته های گلیم بافی، جاجیم بافی، حوله های سنتی، پاپیه ماشه، چرم دوزی و … در نخستین همایش و نمایشگاه تخصصی صنعت پست کشور در مصلی بزرگ تهران حضور فعال داشتند.

وی افزود: در این نمایشگاه و همایش سعی شد با رویکردی تعاملی جنبه های مختلف هوشمندسازی، دیجیتال مارکتینگ، سهولت در انجام خدمات و سرعت عمل در معرض دید مخاطبان قرار گیرد و بستری جذاب و منحصر برای عرضه جدیدترین فناوری ها، برترین دستاورد ها و هوشمندانه ترین ایجاد شود.

مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان درمیان اضافه کرد: گفت: صنعتگران صنایع دستی در این نمایشگاه با ظرفیت های پست برای فروش آنلاین محصولاتشان آشنا شدند.

به گفته شهسواری معاون صنایع دستی و هنر های سنتی وزارت میراث فرهنگی؛ گردشگری و صنایع دستی کشور و فرماندار شهرستان درمیان از غرفه خراسان جنوبی بازدید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور صنعتگران خراسان جنوبی در نمایشگاه و همایش بین المللی صنعت پست

حضور صنعتگران خراسان جنوبی در نمایشگاه و همایش بین المللی صنعت پست