مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 08:502023-06-10ورزشي

دستگاه های اجرایی متناسب با ظرفیت های خود برای اوقات فراغت جوانان برنامه ارائه دهند


دستگاه های اجرایی باید متناسب با ظرفیت های خود نسبت به تدوین برنامه اصولی برای استفاده بهینه نوجوانان و جوانان از اوقات فراغت اقدام کنند و برنامه های پیش بینی شده را در پایگاه های اطلاع رسانی خود منتشر نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی صبح امروز در نشست ستاد اوقات فراغت استان اردبیل اظهار کرد: برای استفاده بهینه نوجوانان و جوانان از اوقات فراغت، لازم است دستگاه های اجرایی برنامه ریزی های اصولی و متناسب با ظرفیت های خود را تا 22 خرداد انجام دهند و با ارائه برنامه های پیشنهادی، اجرای آن ها از اواخر خرداد آغاز شود.

وی با تأکید بر تعامل دستگاه ها و پرهیز از موازی کاری در برنامه ها، افزود: دستگاه ها باید برای تمامی رده های سنی نوجوانان و جوانان و متناسب با سلیقه های مختلف، برنامه های فرهنگی، هنری، ورزشی، قرآنی و آموزشی و علمی اجرا کنند تا همه شرکت کنندگان در برنامه ها بتوانند از آن ها بهره مند شوند.

آموزش وپرورش برای برگزاری دوره های تقویتی برنامه ریزی کند/ اهمیت برگزاری برنامه های قابل استفاده برای بانوان استاندار اردبیل بیان کرد: در فصل تابستان و مقارن با اوقات فراغت نوجوانان، باید برای آن دسته از دانش آموزانی که در برخی دروس نیاز به تمرین و تلاش بیش تری دارند، برنامه ریزی های لازم از سوی آموزش وپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی متناسب با ظرفیت های خود برای اوقات فراغت جوانان برنامه ارائه دهند

دستگاه های اجرایی متناسب با ظرفیت های خود برای اوقات فراغت جوانان برنامه ارائه دهند