مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 13:352023-06-20اقتصادي

خودکفایی کشور در تولید روغن ترانسفورماتور درصورت تامین مواد مورد نیاز


مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: اگر مواد اولیه مورد نیاز تامین شود ایران ترانسفو می تواند ایران را در تولید روغن بی نیاز کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان بهزاد ظهیری، مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو در آیین افتتاح شرکت صنایع سیم لاکی اشراق با بیان اینکه از زمان حضورش در مجموعه ایران ترانسفو شاهد همراهی معاونت اجرایی بوده است، اظهار کرد: این معاونت مایه امید واحدهای دارای مشکل محسوب می شود.

 مدیر گروه صنعتی ایران ترانسفو مواد اولیه مورد نیاز این واحد را 250 تن روغن اعلام کرد و گفت: اگر نتوانیم این میزان روغن را از بورس تامین کنیم باید از بازار آزاد تامین شود.

 وی با ابراز امیدواری برای همراهی مسئولان دولتی برای تامین روغن مورد نیاز ایران ترانسفو افزود: اگر مواد اولیه مورد نیاز تامین شود ایران ترانسفو می تواند ایران را در تولید روغن بی نیاز کند.

 ظهیری از رشد 90 درصدی قیمت مواد اولیه روغن ایران ترانسفو خبر داد و اذعان داشت:  این در حالی است که این مجموعه وابستگی به دولت دارد.

ظهیری از افزایش 30 درصدی تولیدات ایران ترانسفو در سال مهارت تورم و رشد تولید خبر داد و گفت: با وجود همه نوسانات ارزی و افزایش تورم ایران ترانسفو هنوز قیمت تولیدات خود را افزایش نداده است و این در حالی است که این واحد تولیدی تا حدی توان مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی کشور در تولید روغن ترانسفورماتور درصورت تامین مواد مورد نیاز

خودکفایی کشور در تولید روغن ترانسفورماتور درصورت تامین مواد مورد نیاز