مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-02اقتصادي

جمع آوری نخاله های ساختمانی از محله «آقاجان» در حال انجام است


شهردار منطقه هشت کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح ساماندهی محله «آقاجان»، گفت: جمع آوری نخاله های ساختمانی از محله «آقاجان» در حال انجام است.

- کرمانشاه- شهردار منطقه هشت کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح ساماندهی محله آقاجان ، گفت: جمع آوری نخاله های ساختمانی از محله آقاجان در حال انجام است.

محمد مهدی معنوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از مشکلات جوامع شهری حاشیه نشینی است که مناطق حاشیه نشین علاوه بر بر هم زدن زیبایی شهری، مشکلات مختلفی در درون خود دارند که شامل سازه های غیر استاندارد تا معضلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است.

وی افزود: در کرمانشاه 36 محله حاشیه نشین وجود دارد که 13 محله آن در وضعیت بحرانی است که یکی از این 13 محله، محله آقاجان است.

شهردار منطقه هشت کرمانشاه تصریح کرد: تقریباً در این محله حدود 100 خانه متروکه وجود داشت که این خانه ها تخریب و در حال حاضر در مرحله خاک برداری آن هستیم که روزانه حدود 700 تا 800 تن نخاله را از این محله خارج می کنیم.

معنوی بیان کرد: مرحله بعدی بحث ساماندهی محله آقاجان است که همراه با استاندار و سایر مسئولین صورت می گیرد و در رابطه با این خانه هایی که تبدیل به زمین شده اند تصمیمات لازم را اتخاذ خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری نخاله های ساختمانی از محله «آقاجان» در حال انجام است

جمع آوری نخاله های ساختمانی از محله «آقاجان» در حال انجام است