مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 10:452023-06-20اقتصادي

واحد تولید انواع سیم لاکی در زنجان افتتاح شد


پانزدهمین شرکت گروه صنعتی ایران ترانسفورماتور با سرمایه گذاری 8هزار میلیارد ریالی و با اشتغالزایی 80 تا 100 مستقیم و 400 نفر به صورت غیر مستقیم افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، با حضور معاون رییس جمهور شرکت تولید سیم های لاکی در زنجان رسما کارد مدار تولید شد.

گروه صنعتی ایران ترانسفو در راستای تکمیل زنجیره تأمین مواد اولیه و بهینه سازی اقتصادی تولید تصمیم به راه اندازی خطوط تولید انواع سیم مسی لاکی در مقاطع تخت و گرد کرد که ضمن رفع نیاز گروه، قابلیت عرضه در بازارهای داخلی و صادراتی را هم دارا می باشد.

پس از انجام مطالعات فنی و اقتصادی و با تخصیص سرمایه لازم، شرکت صنایع سیم لاکی اشراق در اوایل سال 1400 تأسیس و با بهره گیری از دانش متخصصان ومهندسین گروه بهترین و به روزترین ماشین آلات از سازندگان مطرح اروپایی خریداری و به کشور انتقال یافت.

در اواخر سال 1401 پس از خلف وعده شرکت فروشنده ماشین آلات جهت نصب و راه اندازی به بهانه تحریم، تیمی از بهترین متخصصان گروه انتخاب و اقدام به نصب و راه اندازی ماشین آلات کردند.

این خودباوری و اتکا به دانش بومی برگ زرین دیگری بود که این پروژه را به یکی از منحصر به فرد ترین پروژه ها در گروه تبدیل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد تولید انواع سیم لاکی در زنجان افتتاح شد

واحد تولید انواع سیم لاکی در زنجان افتتاح شد