مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 09:252023-06-06سياسي

طرح پدافندی «چشمه دیمه» وارد مدار آب شهرکرد شد


شهرکرد_ استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش های شبانه روزی، آب پایدار تصفیه خانه بن و طرح پدافندی چشمه دیمه وارد مدار آب شهرکرد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامعلی حیدری شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: استارت تصفیه خانه بن_بروجن از دو روز پیش زده شد.

وی با اشاره به اینکه کدورت چشمه کوهرنگ در یک سال گذشته بالا رفته است تصریح کرد: تلاش همه ما این است که آب کاملاً تصفیه شده و بدون کدورت وارد مدار شود.

حیدری با اذعان بر اینکه آب چشمه دیمه یکی از بهترین آب های معدنی است که وارد مدار شد گفت: استارت فاز اول تصفیه خانه آبرسانی به نیمی از استان زده شد.

وی بیان داشت: موانع مهمی پیش پای آب رسانی از چشمه دیمه بود که با همراهی مردم و تلاش نیروهای جهادی مشکلات اجتماعی، اعتباری و فنی پروژه برطرف شد.

حیدری یادآور شد: با توجه به اینکه چشمه کوهرنگ از سال گذشته، بعد از زلزله و بارندگی دچار کدورت شد ما به دنبال راهکاری بوده ایم که آب پایدار برای مردم تأمین تأمین شود و در همین راستا و با وجود برخی موانع، اعتبار نیز تأمین شد.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با همراهی خوب مردم، تلاش مهندسین، همت گروه های جهادی و استفاده از نیروهای خبره، آب گوارا کوهرنگ به شهرکرد به زودی وارد مدار می شود و مردم دیگر مشکل آب نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پدافندی «چشمه دیمه» وارد مدار آب شهرکرد شد

طرح پدافندی «چشمه دیمه» وارد مدار آب شهرکرد شد