مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 12:102023-06-12فرهنگي

اردبیل منشاء شکل گیری روز تعاملات فرهنگی است


معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن اشاره به اینکه ظرفیت های موجود در صنایع دستی استان اردبیل و همچنین کشور باید به ادبیات جهانی متصل شوند گفت: - ایسنا/اردبیل معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن اشاره به اینکه ظرفیت های موجود در صنایع دستی استان اردبیل و همچنین کشور باید به ادبیات جهانی متصل شوند گفت: امروز را فقط به خاطر اردبیل روز تعاملات فرهنگی نامگذاری کردیم.

مریم جلالی دهکردی 22 خرداد در نشست هنرمندان صنایع دستی استان اردبیل در سالن خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی بیان کرد: در هفته صنایع دستی قرار داریم و امروز را فقط به خاطر اردبیل روز تعاملات فرهنگی نامگذاری کردیم.

وی ضمن اشاره به انتخاب اردبیل به عنوان پایتخت فرهنگی کشورهای عضو اکو گفت: این نامگذاری ها سرآغاز جلب توجه و تقویت توجه ها به ظرفیت های موجود و ظرفیت هایی که باید به ادبیات جهانی متصل بشود.

جلالی دهکردی افزود: ما باید از ادبیات توصیفی که نشانگر ظرفیت های موجود است برسیم به یک سه گانه تبدیل بینش، نگرش و منش، به عبارت دیگر اگر محصولات صنایع دستی براساس یک نگرش و مبتنی بر بینش نبود این همه سال ماندگار نمی شد و انفکاک بینش، نگرش و منش باعث شده بعضاً محصولاتی تولید کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل منشاء شکل گیری روز تعاملات فرهنگی است

اردبیل منشاء شکل گیری روز تعاملات فرهنگی است