مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 13:252023-06-19سياسي

فلاحی: به نیازهای آموزشی کشور در لایحه برنامه هفتم توجه ویژه شده است


یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در برنامه هفتم به نیازهایی که کشور در حوزه آموزش پیدا کرده است، توجه ویژه ای شده است.

- یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در برنامه هفتم به نیازهایی که کشور در حوزه آموزش پیدا کرده است، توجه ویژه ای شده است.

حجت الاسلامی احمدحسین فلاحی در گفت وگو با ایسنا درباره ویژگی های لایحه برنامه هفتم توسعه اظهار داشت: کشور ما هرچه که به جلو می رود، طبیعتا نیازهای آن نیز متفاوت تر می شود، در برنامه اول توسعه، اهدافی بیان شده بود که کشور ما هنوز به آن اهداف نرسیده بود و لازم بود که آن اهداف را در برنامه اول توسعه قرار دهند اما هم اکنون آن اهدافی که در برنامه اول توسعه وجود داشت، انجام شده و یا اصلا دیگر فایده ای برای کشور ندارد، به همین ترتیب در طی سالها، برنامه دوم، سوم و.

توسعه ارائه شدند و هر برنامه توسعه از برنامه قبلی، کاملتر و جامع تر شد تا اینکه هم اکنون به برنامه هفتم رسیدیم و باید این برنامه باید جامع تر و کاملتر از برنامه های قبلی باشد.

وی بیان کرد: ما در حال حاضر، در موقعیتی هستیم که کشور در گام دوم انقلاب است، این موضوع یعنی اینکه باید مهمترین شاخصه ای که در برنامه هفتم به آن توجه کنیم، بحث بیانیه گام دوم انقلاب باشد، ما باید این موضوع را درنظر بگیریم که چه مواردی را باید در برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلاحی: به نیازهای آموزشی کشور در لایحه برنامه هفتم توجه ویژه شده است

فلاحی: به نیازهای آموزشی کشور در لایحه برنامه هفتم توجه ویژه شده است