مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 12:002023-05-31اقتصادي

بازاجتماعی کردن زندانیان با توانمندسازی و مهارت آموزی همراه باشد


بازاجتماعی کردن زندانیان اگر با توانمندسازی و مهارت آموزی برای ایجاد اشتغال باشد قطعا مانع از برگشت آنان به زندان خواهد شد.

- ایسنا/مرکزی رییس دادگستری ساوه گفت: بازاجتماعی کردن زندانیان اگر با توانمندسازی و مهارت آموزی برای ایجاد اشتغال باشد قطعا مانع از برگشت آنان به زندان خواهد شد.

ابوالحسن شریفی در جلسه مجمع عمومی سالانه انجمن حمایت از زندانیان ساوه که در سالن جلسات دادسرا تشکیل شد، اظهار کرد: کمک به نیازمندان یکی از مصادیق جهاد در راه خداست و خیرین با اهدای مال به همنوعان خود موجب جلب رضایت الهی و برطرف شدن نیازهای آنان می شوند.

وی با بیان اینکه توسعه جرم و جنایت موجب بروز ناهنجاری های اجتماعی می شود، تصریح کرد: مسئولیت اجتماعی ما ایجاب می کند که از همه توان خود برای پیشگیری از وقوع جرم و به تبع آن کاهش آسیب های اجتماعی استفاده کنیم.

رییس دادگستری ساوه با بیان اینکه مجازات هر مجرمی باید صرفا متوجه شخص باشد، افزود: مجازات زندان صرفا متوجه فرد مجرم نیست بلکه خانواده او نیز به نوعی در مجازات زندانی شریک هستند و همان اندازه حتی بیشتر از زندانی با مشکلات متعدد مواجه هستند.

وی با اشاره به نقش انجمن های حمایت از زندانیان در کاهش مشکلات افرادی که در زندان بسر می برند، گفت: انجمن ها هیچ اعتبار دولتی ندارند و تنها با مشارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازاجتماعی کردن زندانیان با توانمندسازی و مهارت آموزی همراه باشد

بازاجتماعی کردن زندانیان با توانمندسازی و مهارت آموزی همراه باشد