مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 09:202023-06-11حوادث

پرسه مرگ در آزادراه ناایمن ساوه همدان/دادستان ضرب الاجل تعیین کرد


حجم بالای وقوع تصادفات رانندگی در محور پرتردد ساوه همدان در مسیر قدیم و آزادراه، این شاهراه مواصلاتی کشور را به جاده مرگ تبدیل کرده است.

اگر سری به آرشیو اخبار سرویس اجتماعی (حوادث) خبرگزاری ایسنا و سایر خبرگزاری ها بزنید خواهید دید که بخش عمده ای .

- ایسنا/مرکزی حجم بالای وقوع تصادفات رانندگی در محور پرتردد ساوه همدان در مسیر قدیم و آزادراه، این شاهراه مواصلاتی کشور را به جاده مرگ تبدیل کرده است.

اگر سری به آرشیو اخبار سرویس اجتماعی (حوادث) خبرگزاری ایسنا و سایر خبرگزاری ها بزنید خواهید دید که بخش عمده ای از اخبار و سوانح حوادث شهرستان های ساوه و همدان مربوط به سوانح ترافیکی این محور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ماه های اخیر صحبت از ردپای ناایمن بودن این محور در تصادفات رانندگی است و گزارشی که به دادستان شهرستان ساوه ارائه شده است حکایت از این دارد که برابر اعلام پلیس در حدفاصل کیلومتر 15 الی 52 لاین جنوبی آزادراه ساوه همدان، عامل جاده بیشترین علت وقوع حوادث رانندگی را به خود اختصاص داده است به طوری که از ابتدای سال جاری تاکنون در این محور بر اثر وقوع تصادفات 11 نفر جان خود را از دست داده اند.

آمار بالای وقوع تصادفات و قربانیان در این محور طی سال جاری موجب شد تا دادستان ساوه به همراه جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسه مرگ در آزادراه ناایمن ساوه همدان/دادستان ضرب الاجل تعیین کرد

پرسه مرگ در آزادراه ناایمن ساوه همدان/دادستان ضرب الاجل تعیین کرد