مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 09:502023-06-21بين الملل

مجمع جهانی بیداری اسلامی، حمله نظامیان صهیونیست به جنین را محکوم کرد


مجمع جهانی بیداری اسلامی، با صدور بیانیه ای، حمله نظامیان صهیونیست به جنین را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، مجمع جهانی بیداری اسلامی حمله وحشیانه نظامیان صهیونیست به شهر جنین در کرانه باختری را که به شهادت 4 تن و زخمی شدن تعدادی  از مردم مظلوم فلسطین منجر شد محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: این حملات وحشیانه بخشی از همان تروریسم سازمان یافته است که با حمایت غرب و آمریکا توسط این رژیم سفاک انجام می شود و بدون شک تمام نهادها و سازمانهای حقوق بشری و بین المللی که فقط نظاره گر این گونه جنایات هستند باید پاسخگو باشند.

مجمع جهانی بیداری اسلامی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی امروز در ضعیف ترین موقعیت خود در منطقه و جهان قرار دارد و با این حملات و جنایات علاوه بر اینکه نفرت بیشتر جهان را به دنبال دارد بلکه تیر خلاص بر پیکره نظام نامشروع خود خواهد زد.

در این بیانیه آمده است: رژیم صهیونیستی می داند که این حملات بی پاسخ نخواهد ماند و نیروهای مقاومت و مردم و ملت شجاع فلسطین بار دیگر پاسخی دندان شکن به آنها خواهند داد.

در پایان بیانیه، مجمع جهانی بیداری اسلامی این جنایات وحشیانه و تروریسم دولتی را به شدت محکوم نموده و از تمام کشورهای جبهه مقاومت و جهان اسلام خواسته است که اتحاد خود را در برابر دسیسه ها و اقدامات این رژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع جهانی بیداری اسلامی، حمله نظامیان صهیونیست به جنین را محکوم کرد

مجمع جهانی بیداری اسلامی، حمله نظامیان صهیونیست به جنین را محکوم کرد