مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 08:402023-06-11سياسي

اعزام 100 نفر از فعالان اجتماعی محلات کم برخوردار به سفر اربعین


معاون قائم مقام وزیر کشور از اعزام 100 هزار نفر از فعالان اجتماعی محلات کم برخوردار به سفر اربعین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسین ضیایی صبح یک شنبه در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده خراسان جنوبی با موضوع محلات کم برخوردار اظهار کرد: طرح 2020 از طرح هایی بوده که در دولت سیزدهم با هدف محرومیت زدایی و توانمند سازی 2 هزار و 20 محله کم برخوردار شهری کلید خورد.

وی به اهداف طرح 2020 اشاره کرد و گفت: ایجاد هم افزایی بین بخشی و حذف موازی کاری از مهم ترین اهداف این طرح در راستای توانمندسازی و محرومیت زدایی محلات شهری بوده که انتظار می رود همه دستگاه های اجرایی در این خصوص همکاری کنند.

معاون قائم مقام وزیر کشور افزود: اطلاعات محلات هدف مورد رصد قرار گرفته و در سامانه مربوطه این اطلاعات ثبت و ضبط می شود تا تمامی اطلاعات مورد نیاز این محلات برای استفاده در دسترس باشد.

ضیایی از اعزام 100 هزار نفر از فعالین اجتماعی محلات کم برخوردار به سفر اربعین خبر داد و افزود: این سفر می تواند برکات بسیار خوبی به دنبال داشته باشد و در این زمینه لازم بوده چهار دستگاه محوری در مورد شناسایی افراد اقدام کنند.

وی بیان داشت: اتباع خارجی نیز اگر در قالب این طرح در محلات مورد هدف شناسایی شدند می توانند از حمایت های مربوطه در قالب 11 تفاهم نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 100 نفر از فعالان اجتماعی محلات کم برخوردار به سفر اربعین

اعزام 100 نفر از فعالان اجتماعی محلات کم برخوردار به سفر اربعین