مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 18:502023-06-14اقتصادي

شکستگی خط 1400 میلی متری انتقال آب به شهر اصفهان مهار شد


مدیرعامل آبفای استان اصفهان از مهار حادثه خط 1400 میلی متری انتقال آب به شهر اصفهان بدون هیچ گونه قطعی آب در شهر خبر داد.

- حسین اکبریان مدیرعامل آبفای استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: یکی از خطوط انتقال آب از سامانه آبرسانی اصفهان بزرگ به سه منبع 40 هزار مترمکعبی هزار جریب به دلیل فرسودگی دچار شکستگی شد.

وی افزود: با تلاش بی وقفه نیروهای فعال و متخصص در صنعت آبفا، حادثه بدون ایجاد کوچک ترین خللی در امر آبرسانی به مردم در شهر اصفهان مهار شد.

   اکبریان در خصوص چگونگی مهار این حادثه بیان کرد: پرسنل واحد بهره برداری خطوط انتقال با مهارت و تخصص مثال زدنی با بهره مندی از ظرفیت دیگر خطوط انتقال آب، مانع از کاهش ذخیره آب در منابع هزار جریب شدند و این عوامل منجر به تأمین پایدار آب شرب مردم باوجود وقوع حادثه در خط انتقال آب به قطر 1400 میلی متر شد.

   مدیرعامل آبفای استان اصفهان تصریح کرد: این حادثه 9 صبح 22 خرداد ماه جاری رخ داد و ساعت 8 صبح 23 خرداد، در کمتر از 24 ساعت، مهار شد و فرسودگی خطوط انتقال آب مهم ترین عامل وقوع آن بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، قدمت و فرسودگی شبکه های آب و فاضلاب در شهر اصفهان با عمر40 تا50 سال، خوردگی شبکه ها و اثرات فرونشست زمین باعث تشدید حوادث شکستگی خطوط و ایجاد فروچاله و بروز خسارت به معابر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکستگی خط 1400 میلی متری انتقال آب به شهر اصفهان مهار شد

شکستگی خط 1400 میلی متری انتقال آب به شهر اصفهان مهار شد