مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 01:102023-05-30سياسي

پرونده ثبت جهانی روستای «بیشه» در حال تکمیل است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: پرونده ثبت جهانی روستای «بیشه» در حال تکمیل شدن است و به زودی برای ثبت ارسال می شود.

- خرم آباد- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: پرونده ثبت جهانی روستای بیشه در حال تکمیل شدن است و به زودی برای ثبت ارسال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عطا حسن پور در سخنانی، اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته پرونده روستای بیشه خرم آباد برای ثبت در فهرست جهانی در حال آماده شدن است.

وی گفت: با تلاش و رایزنی هایی که انجام شد روستای بیشه خرم آباد از بین 120 روستای گردشگری کشور با قرار گرفتن در میان هشت روستای مهم گردشگری ایران برای ثبت در فهرست جهانی به سازمان جهانی جهانگردی معرفی می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه این هشت روستا از جمله روستای بیشه خرم آباد توسط وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به سازمان جهانی جهانگردی معرفی خواهند شد، افزود: پرونده ثبت جهانی روستای بیشه در حال تکمیل شدن است و به زودی برای ثبت ارسال می شود.

حسن پور، بیان داشت: سازمان جهانی جهانگردی بر اساس شاخص های تعریف شدن و پس از بررسی پرونده در خصوص ثبت جهانی روستاهای معرفی شده تصمیم گیری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده ثبت جهانی روستای «بیشه» در حال تکمیل است

پرونده ثبت جهانی روستای «بیشه» در حال تکمیل است