مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 13:002023-05-28فرهنگي

بزرگترین ویژگی نمایشگاه کتاب تهران برگزاری همزمان بخش مجازی با بخش حضوری بود


بزرگترین ویژگی نمایشگاه امسال فروش در بخش مجازی همراه با بخش حضوری بود که تقریبا حدود 2700 ناشر در این بخش حضور داشتند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل انتشارات به نشر گفت: بزرگترین ویژگی نمایشگاه امسال فروش در بخش مجازی همراه با بخش حضوری بود که تقریبا حدود 2700 ناشر در این بخش حضور داشتند.

حسین سعیدی در گفت وگو با ایسنا در خصوص استقبال از نمایشگاه کتاب تهران اظهار کرد: نمایشگاه کتاب بزرگترین، مهمترین و تاثیرگذارترین رویداد فرهنگی با محوریت کتاب در کشور به شمار می آید و اجتماعی از افراد و مجموعه های دخیل در صنعت نشر نظیر نویسندگان، ناشران و افرادی که در این صنعت تلاش می کنند را شامل می شود و ما نیز به عنوان ناشر در این رویداد بزرگ حضور داشتیم.

وی با اشاره به نمایشگاه مجازی کتاب تهران بیان کرد: بزرگترین ویژگی نمایشگاه امسال فروش در بخش مجازی همراه با بخش حضوری بود که تقریبا حدود 2700 ناشر در این بخش حضور داشتند و از طریق سامانه ای که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تدارک دیده بود، امکان خرید و فروش کتاب برای تمامی علاقمندان در سراسر کشور فراهم شده بود.

مدیرعامل انتشارات به نشر در خصوص برنامه های فرهنگی نمایشگاه کتاب تهران بیان کرد: تنوع و تعدد برنامه های فرهنگی و کتاب محور در نمایشگاه امسال یکی از نقاط قابل توجه بود که برخلاف سال ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین ویژگی نمایشگاه کتاب تهران برگزاری همزمان بخش مجازی با بخش حضوری بود

بزرگترین ویژگی نمایشگاه کتاب تهران برگزاری همزمان بخش مجازی با بخش حضوری بود