مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 16:352023-06-08سياسي

مشکل کمبود آب شرب روستای «بیدسرخ» از توابع «صحنه» مرتفع شد


با پیگیری مسئولان استانی، مشکل کمبود آب شرب روستای «بیدسرخ» از توابع بخش مرکزی «صحنه» مرتفع شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، در پی اعتراض اهالی روستای بیدسرخ از توابع بخش مرکزی صحنه مبنی بر کمبود آب شرب در این روستا و تجمع آنها، با حضور و ورودبه موقع  غلامرضا شهبازی سرپرست فرمانداری به این مشکل و دعوت اهالی به آرامش موضوع در دستور کار قرار گرفت.

همچنین بمنظور بررسی مشکل، سرپرست فرمانداری به همراه مدیران آبفا بلافاصله از مخزن آب شرب این روستا بازدید و دستورات لازم را جهت رفع این مشکل صادر کرد.

شهبازی امروز در حاشیه این موضوع در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استفاده از آب شرب مناسب، کمترین حق مردم است و باید اقدامات لازم درجهت رفع این کمبود هر چه سریعتر صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه تعداد اندکی از روستاهای شهرستان با مشکل کیفی و کمی آب شرب روبرو هستند، اذعان داشت: با توجه به سیاست های دولت سیزدهم در جهت توسعه مناطق روستایی و خدمت رسانی مطلوب به اهالی آنها، پیگیری و رفع آنها به صورت جدی در دستور کار است.

شهبازی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر رعایت الگوی مصرف خاطرنشان کرد: از آنجا که آب شرب یکی از نیازهای اساسی مردم است، شرکت آبفا هرچه سریعتر نسبت به جمع آوری انشعابات غیرمجاز اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کمبود آب شرب روستای «بیدسرخ» از توابع «صحنه» مرتفع شد

مشکل کمبود آب شرب روستای «بیدسرخ» از توابع «صحنه» مرتفع شد