مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 12:352023-06-19بين الملل

فاجعه مرگبار برای مهاجران در آب های یونان؛ اعلام یک روز عزای عمومی در پاکستان


مقامات پاکستان پس از مرگ ده ها نفر در حادثه غرق شدن قایقی مملو از مهاجران در سواحل یونان در آب های مدیترانه که تعداد قابل توجهی از آنها نیز تبعه پاکستانی بودند، - روز گذشته (یکشنبه) از بازداشت 10 نفر به ظن دست داشتن در قاچاق انسان خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از یورونیوز، روز گذشته روزنامه پاکستان تودی از احتمال مرگ دست کم 298 تبعه این کشور که جزو سرنشینان قایق حادثه دیده بوده اند، خبر داد.

این روزنامه پاکستانی گزارش داد که 310 تبعه این کشور سوار بر قایق مزبور بوده اند و به رغم جستجوی امدادگران در آب های منطقه، هیچ اطلاعی از این افراد بدست نیامده است.

مقامات پاکستانی نیز با گذشت پنج روز از این حادثه و کاهش امیدها برای یافتن تعداد بیشتری از بازماندگان، یک روز عزای عمومی اعلام کردند.

عکس: رویترز کشتی ماهیگیری حامل چند صد پناهجو که ظاهرا از بندر طبرق در لیبی عازم سواحل ایتالیا بود، چهارشنبه در نزدیکی سواحل جنوبی یونان واژگون و غرق شد.

بنا بر اعلام دفتر نخست وزیری پاکستان، شهباز شریف ، نخست وزیر این کشور دستور برخورد قاطع با افرادی که در جنایت فجیع قاچاق انسان دست دارند را صادر کرده و قول داده است که مجرمان به اشد مجازات محکوم شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاجعه مرگبار برای مهاجران در آب های یونان؛ اعلام یک روز عزای عمومی در پاکستان

فاجعه مرگبار برای مهاجران در آب های یونان؛ اعلام یک روز عزای عمومی در پاکستان