مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 09:352023-06-21بين الملل

تریلی 19 چرخ ! (گفت و شنود)


سازمان منافقین و بسیاری از تحلیلگران سیاسی در خارج کشور اعلام کردند که «برخورد سخت دولت های اروپایی با سازمان تروریستی منافقین نشانه اقتدار روز افزون جمهوری اسلامی است و با هدف کسب رضایت دولت ایران صورت گرفته است ».

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- کیهان نوشت: گفت: فرانسه برخلاف سال های گذشته که از گردهمایی منافقین در 30 خرداد حمایت می کرد، امسال به این تروریست ها اجازه گردهمایی نداد .

گفتم : در آلبانی هم پلیس به مقر منافقین حمله کرده و تعدادی را به هلاکت رسانده و تعداد زیادی را هم مجروح کرده است .

گفت : سازمان منافقین و بسیاری از تحلیلگران سیاسی در خارج کشور اعلام کرده اند که برخورد سخت دولت های اروپایی با سازمان تروریستی منافقین نشانه اقتدار روز افزون جمهوری اسلامی است و با هدف کسب رضایت دولت ایران صورت گرفته است .

گفتم : غربی ها به این باور رسیده اند که اگر به تروریست ها و قاتلان مردم ایران پناه بدهند نمی توانند از انتقام ایران مقتدر در امان باشند .

گفت : یکی از سرکردگان سازمان منافقین گفته است جلوگیری از گردهمایی سازمان در پاریس و حمله پلیس آلبانی به پایگاه سازمان غیر منتظره و بسیار شدید بوده است ! گفتم: از یارو پرسیدند چی بر سر رفیقت اومد که کشته شد؟ گفت؛ رفت زیر تریلی 19 چرخ! گفتند؛ ولی تریلی 18 چرخ داره.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تریلی 19 چرخ ! (گفت و شنود)

تریلی 19 چرخ ! (گفت و شنود)