مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 16:002023-06-10اقتصادي

60 آب بندان در مازندران لایروبی می شود


مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی مازندران از تخصیص 59 میلیارد تومان اعتبار برای لایروبی 60 آب بندان در استان خبر داد.

- علیرضا علیزاده در حاشیه بازدید از آب بندان های ساری در گفتگو با خبرنگار مهر با ضرورت لایروبی آب بندان ها برای افزایش حجم و ظرفیت آن تاکید کرد و گفت با لایروبی آب بندان ها می توان حجمی معادل 160 میلیون مترمکعب ظرفیت شهید رجایی بر ظرفیت آب بندان ها افزود.

وی لایروبی آب بندان ها را یکی از اولویت های سازمان جهاد کشاورزی بیان کرد و گفت: مرمت آب بندان ها حدود چهار سال به جهاد کشاورزی واگذار شده است.

وی با بیان اینکه فروش خاک در آب بندان ها نداریم، گفت: فروش خاک از محل بند ز تبصره 18 صورت می گیرد و متولی آن امور آب استان است.

علیزاده تعداد آب بندان های استان را 915 قطعه بیان کرد و گفت: ظرفیت آب بندان های استان 400 میلیون متر مکعب معادل حجم سدهای استان است و در حال حاضر 45 میلیون مترمکعب آب پشت سد شهید رجایی وجود 20 دارد که کمتر از 10 میلیون مترمکعب آب صرف کشاورزی می شود.

مدیر آب و خاک جهاد کشاورزی مازندران از تخصیص 59 میلیارد تومان اعتبار برای مرمت و لایروبی آب بندان ها خبر داد و گفت: این اعتبار برای لایروبی 60 آب بندان تخصیص داده شد که برخی از آنها لایروبی شدند و تلاش کنیم که مابقی را تا شهریورماه لایروبی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 آب بندان در مازندران لایروبی می شود

60 آب بندان در مازندران لایروبی می شود