مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-03سياسي

انتساب ناکارآمدی ها به گفتمان انقلاب اسلامی ناشی از غرض ورزی است


انتساب ناکارآمدی ها به گفتمان انقلاب اسلامی ناشی از غرض ورزی یا ناآگاهی از نقش کارکردها و ساختارهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در همایش انقلاب اسلامی و جامعه معاصر؛ فرصت ها و چالش ها که در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: امروز برخی مغرضان به صورت آگاهانه و برخی نیز ناآگاهانه با مشاهده مشکلات اقتصادی در کشور، این پرسش را مطرح می کنند که آیا انقلاب اسلامی کارآمدی خود را از دست داده است؟ اینکه عده ای، برخی ناکارآمدی ها را به انقلاب اسلامی نسبت می دهند، ناشی از عدم تفکیک بین دو مقوله کارکرد و ساختار است.

عده ای هم با دستاویز قرار دادن مشکلات اقتصادی، می گویند گفتمان انقلاب اسلامی نیاز به اصلاح دارد؛ این هم از غرض یا عدم شناخت کافی این افراد از گفتمان انقلاب اسلامی است؛ چون این گفتمان قابل تغییر نیست و تاریخ مصرف ندارد، چراکه با فطرت بشری سرشته شده است.

استاد دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در خصوص الزامات قضاوت درباره کارآمدی نظام سیاسی در ایران اسلامی، به قواعد رایج در علم مدیریت اشاره کرد و اظهار داشت: در بحث های مدیریتی وقتی صحبت از کارآمدی نهادها و سازمان ها می شود، لازم است دو مقوله کارکردها و ساختارها را از یکدیگر تفکیک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتساب ناکارآمدی ها به گفتمان انقلاب اسلامی ناشی از غرض ورزی است

انتساب ناکارآمدی ها به گفتمان انقلاب اسلامی ناشی از غرض ورزی است