مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 07:052023-06-07سياسي

امام خمینی(ره) حجاب را حافظ زن در برابر وسوسه های شیطانی می دانستند


مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان گفت: از دیدگاه امام راحل حجاب مسئله ای بسیار مهم برای حفظ ارزش هایی واقعی زنان در برابر وسوسه شیطانی است.

- بتول سرکانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مسئله حجاب یکی از محورهای اصلی جنگ شناختی است که دشمنان به صورت ویژه روی این موضوع کار می کنند و هزینه های هنگفتی خرج می کنند.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با حجاب تنها مختص به دوران انقلاب نیست و این موضوع در گذشته نیز وجود داشته است که می توان به مساله کشف حجاب در دوره رضاخان اشاره کرد اما زنان ایرانی ها در ایمان و پایداری به موازین اسلامی به اندازه ای محکم هستند که در تمامی این دوران ها سربلند از این آزمون ها بیرون آمده اند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان افزود: در آن شرایط بسیاری از زنان و دختران مؤمن و متعهد از ترس اینکه به حجابشان توهین و جسارت نشود، در خانه ها می ماندند، چراکه حجاب را یک ارزش مقدس می دانستند و این ناشی از وجود غیرت دینی در فرهنگ ماست.

سرکانی افزود: بعد از پیروزی انقلاب دشمن توطئه های مختلفی را علیه انقلاب اسلامی طراحی و پیاده کرد اما همواره از ملت شکست خورده و در تراژدی جدید هم به شدت روی مسئله حجاب و عفاف بانوان ایرانی برنامه ریزی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی(ره) حجاب را حافظ زن در برابر وسوسه های شیطانی می دانستند

امام خمینی(ره) حجاب را حافظ زن در برابر وسوسه های شیطانی می دانستند