مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 10:102023-06-15اقتصادي

نوآوری برای آبادانی/ حضور 300 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه «آبادیران» + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی؛ پیوند بین صنعت و دانشگاه همواره یک مسئله جدی برای جامعه علمی و اقتصادی کشور بوده تا هم موجب اشتغال آفرینی شده و هم با افزایش تولید، - در این رویداد حدود 300 شرکت دانش بنیان، فناور و خلاق در 5 حوزه توانمندی های خود را در معرض دید عموم قرار دادند.

نخستین حوزه مربوط به حوزه زیرساخت ها شامل مسکن و بهداشت؛ حوزه دوم مربوط به دامپروری، شیلات و کشاورزی می شود، حوزه سوم نیز ماشین آلات کوچک مقیاس که ظرفیت اشتغال پایدار برای کارگاه های کوچک دارند را شامل می شود، حوزه چهارم حوزه آموزشی و عدالت آموزشی و حوزه پنجم حوزه نرم و صنایع خلاق است.

عارف نوروزی، سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام، در آیین افتتاح نمایشگاه آباد ایران گفت: یکی از محور های اساسی و نقاط هدف فعالیت ستاد اجرایی فرمان امام محرومیت زدایی و فعالیت در نقاط محروم است.

نقاط محرومی که در کشور وجود دارد لزوماً به این مفهوم نیست که ظرفیت و استعداد ندارد بلکه نقاط محروم به دلیل بی توجهی به ظرفیت جغرافیایی و نیروی انسانی بومی شایسته شکل گرفته، ما به عنوان یکی از نهاد های پیشگام در بحث محرومیت زدایی در سال های اخیر همواره تمرکز فعالیت های خود را به مناطق محروم و دورافتاده برده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوآوری برای آبادانی/ حضور 300 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه «آبادیران» + فیلم

نوآوری برای آبادانی/ حضور 300 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه «آبادیران» + فیلم