مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-08بين الملل

پنتاگون سفینه های فضایی بیگانه را پنهان می کند!


به گفته یک افسر اطلاعاتی سابق نیروی هوایی آمریکا، پنتاگون تعدادی از سفینه های فضایی سقوط کرده متعلق به موجودات بیگانه وحتی اجساد موجودات فرازمینی را در اختیار داشته و پنهان کرده است! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا از راشا تودی، دیوید گروش، افسر اطلاعاتی سابق نیروی هوایی آمریکا در گفتگو با رسانه نیوز نیشن گفت، برنامه ای در پنتاگون تحت عنوان برنامه بازیابی اشیای پرنده سقوط کرده وجود داشته و این برنامه به حدی محرمانه بوده که حتی یک نیروی ضربت پنتاگون تحت عنوان نیروی ضربت پدیده های غیرعادی ناشناخته (UAP) نیز که چند دهه در برنامه بازیابی خودروهای با منشا فن آوری غیرانسانی دخیل بوده به آن دسترسی نداشت.

او اضافه کرد، برخی از این خودروها به لحاظ ریخت شناسی و نوع موادشان که دارای امضاهای رادیولوژیکی و چینش اتمی منحصر به فرد بوده اند، از خودروهای ساخته انسان متمایز بوده اند.

او در این مصاحبه بیان کرد: به طور طبیعی وقتی شما چیزی را که یا فرود آمده یا سقوط کرده بازیابی می کنید، گاها به اجساد خلبانهای این وسایل برمی خورید.

با وجود آنکه گروش از سال 2019 تا 2021 به عنوان رابط اداره شناسایی ملی آمریکا با گروه ضربت UAP خدمت کرده و متعاقباً برای آژانس اطلاعات جغرافیایی آمریکا به تجزیه و تحلیل پدیده های غیرعادی ناشناس پرداخته در مصاحب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون سفینه های فضایی بیگانه را پنهان می کند!

پنتاگون سفینه های فضایی بیگانه را پنهان می کند!