مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 17:152023-06-07اقتصادي

صدور 30 فقره پروانه بهره برداری از واحد صنعتی در زنجان


مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به صدور 30 فقره پروانه بهره برداری برای واحدهای صنعتی در سال جاری اشاره کرد و گفت: آمار صدور پروانه بهره برداری در بازه زمانی مشابه سال گذشته 21 مورد ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مجید گلشنی منفرد، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دو ماهه ابتدایی امسال، 30 مورد پروانه بهره برداری برای واحدهای صنعتی استان صادر شده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 21 مورد بوده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به رشد سرمایه گذاری انجام شده در این مدت افزود: 10 هزار و 797 میلیارد ریال سرمایه گذاری برای راه اندازی این واحدها انجام شده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته بالغ بر 4 هزار میلیارد ریال بوده است و این میزان حاکی از رشد 170 درصدی سرمایه گذاری صنعتی در این مدت بوده است.

وی تصریح کرد: یک هزار و 894 نفر در این واحدها مشغول به کار شدند که اشتغالزایی صنعتی نسبت به سال گذشته 600 درصد رشد داشته است.

گلشنی ادامه داد: 16 واحد از واحدهای صنعتی راه اندازی شده در شهرستان زنجان است که با سرمایه گذاری 6 هزار میلیارد ریال زمینه اشتغالزایی هزار و 368 نفر را فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 30 فقره پروانه بهره برداری از واحد صنعتی در زنجان

صدور 30 فقره پروانه بهره برداری از واحد صنعتی در زنجان