مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 19:002023-05-31سياسي

دهقانی: باید بازارهای تخصصی محصولات دانش بنیان ایجاد شود


معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: امروز با وجود بازارهای تخصصی در همه حوزه ها لازم است تا بازار تخصصی محصولات دانش بنیان ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم افتتاح ناحیه نوآوری دانشگاه تهران، با بیان اینکه الگوی ناحیه نوآوری یک الگوی خوب به شمار می رود، اظهار کرد: دانشگاه شریف حدود 10 سال است که ناحیه نوآوری دارد، دانشگاه علم و صنعت هم چند ماهی است که ناجیه نوآوری خود را افتتاح کرده است، اتفاقی که امروز رخ داد نیز یک اتفاق مبارک است و دستاوردهای خوبی به همراه خواهد داشت.

  وی ادامه داد: ما باید از ظرفیت های مالی موجود و قانون جهش تولید استفاده کرده و به آبادی ناحیه نوآوری کمک کنیم.

    فیروزی دهقان آبادی با بیان اینکه جنس کار ناحیه نوآوری شریف یا علم و صنعت با جنس کار دانشگاه تهران فرق دارد، گفت: مفهوم نوآوری اجتماعی یک مفهوم مهم و جدی است که باید در قلب تهران تزریق شود و این امر با وجود اساتید برجسته حوزه علوم انسانی در دانشگاه تهران محقق خواهد شد.

    معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه نباید در این حوزه ناحیه نوآوری ها از کارکرد هم کپی کنند، تاکید کرد: هر دانشگاه و ناحیه نوآوری رسالتی دارد که باید آن را در گوشه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهقانی: باید بازارهای تخصصی محصولات دانش بنیان ایجاد شود

دهقانی: باید بازارهای تخصصی محصولات دانش بنیان ایجاد شود