مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 10:102023-06-19سياسي

بندپی: مردم در تامین دارو با مشکلات جدی مواجه هستند


یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در شأن نظام ما نیست که بیماران برای تامین دارو با مشکل مواجه باشند.

- گزارش کمیسیون بهداشت در مورد عملکرد دستگاه ها درباره دارو و تجهیزات پزشکی بندپی: مردم در تامین دارو با مشکلات جدی مواجه هستند یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در شأن نظام ما نیست که بیماران برای تامین دارو با مشکل مواجه باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی محسنی بندپی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون بهداشت در مورد بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی در دو حوزه واردات و ترخیص تجهیزات پزشکی و مدیریت بازار دارویی کشور بیان کرد: آنچه که این روزها در جامعه اتفاق می افتد اعتراض مردم نسبت به کمبود دارو به ویژه داروی بیماران خاص می باشد.

در حوزه انتخابیه مردم به صورت جدی نسبت به تامین دارو گلایه دارند، عدم همکاری دستگاهی و کوتاهی وزارت بهداشت، وزارت اقتصاد، سازمان برنامه و بانک مرکزی باعث شده مردم برای تامین داروی مورد نیاز خود با مشکلات زیادی روبه رو شوند.

برای مردم فرقی ندارد که دارو در داخل تولید شود یا از خارج وارد گردد بلکه زمانی که بیمار از یک داروخانه به داروخانه دیگری می رود برایش تامین دارو مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندپی: مردم در تامین دارو با مشکلات جدی مواجه هستند

بندپی: مردم در تامین دارو با مشکلات جدی مواجه هستند