مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 23:302023-06-06اقتصادي

آغاز فروش بلیت قطار تبریز( خاوران) -تهران که رییس جمهور افتتاح می کند


مدیرعامل راه آهن کشور از آغاز فروش بلیت قطار مسافری (خاوران) تبریز_تهران ( که قرار است پنج شنبه 18 خرداد بعد از 22 سال با حضور رییس جمهور افتتاح شود) از 10 صبح چهارشنبه 17 خرداد خبر داد.

-   افتتاح راه آهن بستان آباد-خاوران همزمان با سفر رییس جمهور به آذربایجان شرقی  مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت: راه آهن بستان آباد-خاوران به طول 44 کیلومتر با اعتبار 3 هزار میلیارد تومان، آخر هفته همزمان با سفر رییس جمهور به استان آذربایجان شرقی افتتاح می شود.

خیراله خادمی مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل و معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح راه آهن بستان آباد-خاوران همزمان با سفر رییس جمهور به استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: این مسیر ریلی به طول 44 کیلومتر با هدف کاهش 114 کیلومتر از طول مسیر اتصال مرکز شمال غرب به شبکه ریلی با اعتبار 3 هزار میلیارد تومان طراحی و اجرا شده و ارزش روز آن بیش از 6 هزار میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین مزایای بهره برداری از راه آهن بستان آباد-خاوران کاهش 4 ساعت از زمان سفر با قطار از پایتخت به تبریز نسبت به مسیر ریلی موجود است که در حال حاضر 12 ساعت زمان می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فروش بلیت قطار تبریز( خاوران) -تهران که رییس جمهور افتتاح می کند

آغاز فروش بلیت قطار تبریز( خاوران) -تهران که رییس جمهور افتتاح می کند