مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 15:402023-06-06فرهنگي

یک درخواست شخصی از بشریت


کتاب جدید «بن اوکری» نویسنده برنده جایزه بوکر با محوریت فعالیت های محیط زیستی به نگارش درآمده و یک درخواست شخصی از بشریت برای مراقبت بهتر از کره زمین است.

- کتاب جدید بن اوکری نویسنده برنده جایزه بوکر با محوریت فعالیت های محیط زیستی به نگارش درآمده و یک درخواست شخصی از بشریت برای مراقبت بهتر از کره زمین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نشنال، بن اوکری نویسنده نیجریه ای- بریتانیایی است که در سال 1991 برای رمان جاده گمشده به عنوان برنده جایزه ادبی بوکر انتخاب شد.

این نویسنده هفته گذشته در جریان افتتاحیه یک رویداد ادبی واقع در دوبی از جدیدترین کتاب خود با عنوان تایگر ورک رونمایی کرد.

تایگر ورک در حقیقت مجموعه ای از داستان های کوتاه، شعر و مقاله است که اوکری در قالب آن ها تخیل و جادو را با هم درآمیخته تا عواقب ناشی از تغییرات اقلیمی را از طریق آینده ای روایت کند که در آن جنگل ها مثل تک شاخ ها به افسانه تبدیل شده اند.

اوکری در گفت وگو با نشنال بیان کرد: مدت ها است که نسبت به از دست دادن جنگل هایمان کنجکاو شده ام، چراکه دیده ام این اتفاق چه بلایی بر سر سنت هایمان آورده است.

اگر اهل قومی باشید که نیمی از مراسم ها و فرهنگ هایشان به صورت اشتراک مساعی و نوعی هارمونی با جنگل در ارتباط است، زمانی که جنگل از بین برود، مرگ چیزی در مردم کم کم آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک درخواست شخصی از بشریت

یک درخواست شخصی از بشریت