مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-12فرهنگي

اردبیل قابلیت تبدیل به شهر جهانی صنایع دستی را دارد


مدیرکل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با توجه به آثار تولید شده در صنایع دستی استان اردبیل و رشته ها و فعالین در این حوزه اردبیل قابلیت تبدیل به شهر جهانی صنایع دستی را دارد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با توجه به آثار تولید شده در صنایع دستی استان اردبیل و رشته ها و فعالین در این حوزه اردبیل قابلیت تبدیل به شهر جهانی صنایع دستی را دارد.

حسن محمدی ادیب 22 خرداد در نشست هنرمندان صنایع دستی استان با حضور معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور و رییس شورای جهانی صنایع دستی در سالن خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی اظهار کرد: بالغ بر 30 هزار نفر هنرمند فعال در بیش از 60 رشته صنایع دستی در استان اردبیل فعالیت دارند.

محمدی ادیب افزود: بسیاری از هنرمندان صنایع دستی استان اردبیل جزو هنرمندان مطرح و شاخص کشوری و جهانی هستند که نمونه کارهای آنها نیز در موزه صنایع دستی اردبیل به نمایش گذاشته شده است.

مدیرکل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: با توجه به ظرفیت های موجود در صنایع دستی استان اردبیل نیازمند حمایت بیشتر وزارت میراث فرهنگی هم در بخش تسهیلات و هم در موضوع فروش و صادرات که آثار هنرمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل قابلیت تبدیل به شهر جهانی صنایع دستی را دارد

اردبیل قابلیت تبدیل به شهر جهانی صنایع دستی را دارد