مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 19:452023-05-28سياسي

اجتماع بزرگ امام رضایی ها در تهران


اجتماع بزرگ امام رضایی ها با شعار مهر خواهر برادری فردا (دوشنبه 8 خرداد) از ساعت 8 شب در میدان خراسان تهران برگزار می شود.

- اجتماع بزرگ امام رضایی ها با شعار مهر خواهر برادری فردا (دوشنبه 8 خرداد) از ساعت 8 شب در میدان خراسان تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با ایام دهه کرامت، جشن مردمی اجتماع بزرگ امام رضایی ها با شعار مهر خواهر برادری روز دوشنبه 8 خرداد از ساعت 8 شب در میدان خراسان تهران و خیابان های منتهی به آن برگزار خواهد شد.

عباس حیدری مسؤول اجرایی ستاد مردمی اجتماع بزرگ امام رضایی ها با بیان اینکه 170 موکب دار از هیأت های مذهبی، مساجد، گروه های جهادی، خدماتی، امدادی و درمانی در طول مسیرهای منتهی به میدان خراسان حضور داشته و با خدمات متنوع و جذاب از مردم استقبال خواهند کرد، گفت: پذیرایی در ایستگاه های صلواتی، برگزاری مولودی خوانی و سرود، برپایی غرفه های فرهنگی و آموزشی و خانواده و کودکانه، توزیع هدایا و بسته های محتوایی و پزشکی درمانی عناوین برنامه هایی است که در این رویداد تدارک دیده شده و انجام می پذیرد.

وی افزود: سال گذشته با همت گروه های مردمی و جبهه فرهنگی انقلاب تجربه بسیار خوبی در برگزاری جشن ولادت امام رضا تحت عنوان اجتماع بزرگ امام رضایی در دانشگاه تهران داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع بزرگ امام رضایی ها در تهران

اجتماع بزرگ امام رضایی ها در تهران