مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 12:452023-05-31سياسي

سرکردگان جمعیت منحله موسوم به امام علی(ع) از کشور فرار کردند


بر اساس اخبار منتشر شده سرکردگان جمعیت منحله موسوم به امام علی(ع) از کشور فرار کردند، این در حالیست که شارمین میمندی نژاد و همسرش زهرا رحیمی، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- کیهان نوشت: سعید دهقان، وکیل به اصطلاح حقوق بشری که فعالیت هایی علیه جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور دارد جمعه 5 خرداد در فضای کلاب هاوس گفت و گویی با شارمین میمندی نژاد و همسرش زهرا رحیمی داشته است که در آن برای اولین بار مسأله فرار این دو نفر از کشور به طور رسمی مطرح شده است.

این در حالی است که دادگاه بدوی در اسفند سال گذشته این دو نفر و تعدادی دیگر از مدیران جمعیت منحله موسوم به امام علی را به اتهاماتی از جمله اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور محکوم کرده بود.

بر اساس حکم دادگاه، شارمین میمندی نژاد به عنوان لیدر فکری جمعیت در اتهامات تشویق به فساد و فحشا، توهین به مقدسات و اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور مجرم شناخته و در مجموع به 19 سال حبس محکوم شده است.

همچنین مدیرعامل جمعیت و تعدادی دیگر از نفرات اصلی نیز بابت اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور به چهار سال حبس محکوم شده اند.

لازم به ذکر است پیش از این نیز جمعیت موسوم به امام علی از حیث هویت حقوقی نیز به دلیل خروج از اهداف اساسنامه با حکم دادگاه منحل گردیده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرکردگان جمعیت منحله موسوم به امام علی(ع) از کشور فرار کردند

سرکردگان جمعیت منحله موسوم به امام علی(ع) از کشور فرار کردند