مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 13:552023-05-30حوادث

بلاتکلیفی مغازه های پاساژ «آزادی» پس از 3 ماه


کسبه پاساژ آزادی اصفهان نسبت به بلاتکلیفی شان پس از سه ماه از گذشت وقوع این حادثه اعتراض دارند و خواستار رسیدگی مسئولان به وضع موجود هستند.

- خبرگزاری مهر – گروه استان ها – مریم یاوری: ساعت 16 و 8 دقیقه دوشنبه یکم اسفندماه حادثه آتش سوزی در یکی از مغازه های طبقه منهای یک پاساژ آزادی اصفهان واقع در گذرفرهنگی چهارباغ عباسی اعلام شد، حادثه ای که ابتدای امر آتش سوزی ساده بود و در ادامه به آتشی بزرگ تبدیل و بیش از 25 واحد صنفی را درگیر کرد.

حدود 98 روز از وقوع این حادثه می گذر و اما هنوز ورودی یک پاساژ آزادی و طبقه منهای یک دست نخورده مانده است، آتشی که همه دارایی کسبه را به کام خود کشید و به گفته کسبه هیچکس برایشان تعیین تکلیف نمی کند.

آتش نشانان به اشتباه اعلام اطفا کردند علی یکی از کسبه پاساژ آزادی است که به گفته خودش به دلیل اهمال کاری یکی از همکارانش همه دارایی اش را از دست داده، او در خصوص وقوع این حادثه به خبرنگار مهر می گوید: بارها به همکارم در خصوص استفاده از کپسول گاز که نشتی هم داشت تذکر دادیم اما توجهی نکرد تا آخرش این بی توجهی دامان ما را هم گرفت.

او ادامه می دهد: زمانی که حادثه انفجار کپسول اتفاق افتاد من در مغازه بودم، با آتش نشانی تماس گرفتم، خودروی آتش نشانی آمد، در ابتدا آتش را با کپسول و شلنگی که پاره بود و نصفی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی مغازه های پاساژ «آزادی» پس از 3 ماه

بلاتکلیفی مغازه های پاساژ «آزادی» پس از 3 ماه