مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-08ورزشي

کوهنورد بی ادعایی که همه را میخکوب کرد


وکیل قمی که با فتح حیرت انگیز و پیش از موعد اورست و لوتسه وارد تالار پر افتخارترین ورزشکاران جهان شد به چگونگی انجام این مهم پرداخت.

- ایسنا/قم وکیل قمی که با فتح حیرت انگیز و پیش از موعد اورست و لوتسه وارد تالار پر افتخارترین ورزشکاران جهان شد به چگونگی انجام این مهم پرداخت.

روح الله کاظمی کوهنورد قمی که چندی پیش با فتح اورست به چهره خاص این رشته در کشور و حتی عرصه بین المللی تبدیل شد، به قم بازگشت و امروز در گفتگ وو با ایسنا به تشریح دلایل موفقیت خود پرداخت.

وی در این گفتگوی صمیمی با اشاره به اهداف خود از شرکت در این چالش بزرگ گفت: کوهنوردی را به شکل کاملا غیر حرفه ای دنبال می کنم و مدت زمان زیادی نیست که وارد این رشته شده ام و هیچ وقت نیز خودم را حرفه ای نمی دانم .

ارتباط چندان زیادی نیز با جامعه رسمی کوهنوردی نداشتم ولی هیئت کوهنوردی استان قم حمایت های معنوی و مشاوره ای خوبی از من داشت و تا روز صعود همیشه با مدیران این هیئت در ارتباط بودم.

وی که یک وکیل دادگستری است ادامه داد: سفر به اورست به عنوان یکی از چالش های بزرگ کوهنوردی در دنیا به عنوان بزرگ ترین قله جهان برای هر ورزشکاری یک افتخار است و فتح این قله یک پیروزی بزرگ است که هم ردیف کسب مدال طلای المپیک نیز محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهنورد بی ادعایی که همه را میخکوب کرد

کوهنورد بی ادعایی که همه را میخکوب کرد