مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 13:052023-05-28ورزشي

انتقاد رییس هیئت کشتی لرستان از سرمربی تیم ملی نوجوانان


رییس هیئت کشتی لرستان با انتقاد از سرمربی تیم ملی نوجوانان در پی حذف کشتی گیر لرستانی از تیم ملی، گفت: در حق لرستان ظلم کرده ای و روزی باید پاسخگوی این رفتار خود باشی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرید بهرامی امروز یکشنبه در گفت و گو با رسانه ها با اشاره به حذف مرتضی دالوند کشتی گیر وزن 92 کیلوگرم فرنگی کار لرستانی تیم ملی نوجوانان، اظهار داشت: مرتضی دالوند در انتخابی های تیم ملی و مسابقات قهرمان کشوری اول شده است و این حق مرتضی است که دوبنده تیم ملی را بر تن کند، اما در اقدامی عجیب و غیرقابل قبول در وزن 92 کیلوگرم به جای مرتضی دالوند از فرد دیگری دعوت به عمل آمده است.

وی افزود: مسئله سلیقه سرمربی نیست، موضوع ظلم به کشتی لرستان است و اگر قرار باشد تنها به حرمت مسائل درون خانوادگی کشتی در مقابل آقای محسن سوریان سکوت کنم، به خانواده بزرگ خودم، کشتی لرستان خیانت کرده ام.

رییس هیئت کشتی لرستان، تصریح کرد: مگر چرخه انتخابی تیم های ملی در رده های پایه، مسابقات انتخابی تیم ملی در پایان سال 1401 نبوده است، پس این رفتار چه معنایی دارد؟ بهرامی، یادآور شد: بنده رسماً با فدراسیون کشتی نامه نگاری کرده ام که چرا آقای سوریان اعلام می کند به چرخه انتخابی اعتقادی ندارم، این کار استعداد سوزی است و ظلم به استان هایی است که به سختی فعال هستند، دالوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس هیئت کشتی لرستان از سرمربی تیم ملی نوجوانان

انتقاد رییس هیئت کشتی لرستان از سرمربی تیم ملی نوجوانان