مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 16:552023-06-07فناوري

400 کاربر سامانه «111» پاسخگوی مطالبات مردم آذربایجان شرقی از رییس جمهور هستند


معاون ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان شرقی گفت: در جریان دور دوم سفر رییس جمهور به استان، 400 کاربر سامانه سامد از طریق شماره تلفن 111 و سامانه اینترنتی 111 در دو نوبت صبح و بعد از ظهر پاسخگوی مطالبات و درخواست های مردم از رییس جمهور هستند.

- 400 کاربر سامانه 111 پاسخگوی مطالبات مردم آذربایجان شرقی از رییس جمهور هستند ایسنا/آذربایجان شرقی معاون ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان شرقی گفت: در جریان دور دوم سفر رییس جمهور به استان، 400 کاربر سامانه سامد از طریق شماره تلفن 111 و سامانه اینترنتی 111 در دو نوبت صبح و بعد از ظهر پاسخگوی مطالبات و درخواست های مردم از رییس جمهور هستند.

اژدر علمی در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان این که این افراد یک روز قبل از سفر رییس جمهور به آذربایجان شرقی از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت به مردم استان خدمات ارائه می کنند، افزود: این افراد به مدت سه روز مطالبات، درخواست ها، شکایات، پیشنهادها و ابراز احساسات مردم به رییس جمهور را در این سامانه ثبت می کنند.

وی با تاکید بر این که شماره تلفن برخط 111 بهترین، امن ترین و مطمئن ترین وسیله ارتباطی دولت و مردم است، اظهار کرد: مردم بجای مکاتبه کتبی، از طریق این سامانه می توانند مطالبات و خواسته های خود از دستگاه های اجرایی را اعلام کنند و با دریافت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 کاربر سامانه «111» پاسخگوی مطالبات مردم آذربایجان شرقی از رییس جمهور هستند

400 کاربر سامانه «111» پاسخگوی مطالبات مردم آذربایجان شرقی از رییس جمهور هستند