مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 08:152023-06-11پزشكي

زمان اعلام نتایج آزمون دستیاری مشخص شد


رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اعلام اینکه نتایج اولیه پنجاهمین دوره آزمون دستیاری در هفته آخر خرداد اعلام می شود، گفت: نتایج نهایی این آزمون نیز در نیمه اول شهریور ماه به اطلاع داوطلبان می رسد.

- رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اعلام اینکه نتایج اولیه پنجاهمین دوره آزمون دستیاری در هفته آخر خرداد اعلام می شود، گفت: نتایج نهایی این آزمون نیز در نیمه اول شهریور ماه به اطلاع داوطلبان می رسد.

دکتر محمدمهدی نوروزشمسی در گفت وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: پنجاهمین آزمون دستیاری تخصصی، روز پنج شنبه 21 اردیبهشت ماه در 25 رشته تخصصی برگزار شد.

حدود 13 هزار نفر، متقاضی شرکت در این دوره از آزمون دستیاری تخصصی بودند و از این تعداد، حدود 10 هزار و 600 نفر در جلسه آزمون حضور داشتند.

وی درباره اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری گفت: نتایج اولیه پنجاهمین دوره آزمون دستیاری رشته های تخصصی در هفته آخر خرداد ماه به اطلاع داوطلبان می رسد و همزمان با اعلام نتایج اولیه، فرایند انتخاب رشته محل آغاز می شود و به طور معمول، فرصت زمانی یک هفته ای در اختیار داوطلبان برای فرایند انتخاب رشته محل قرار می گیرد و داوطلبان می توانند 100 رشته محل در تمامی رشته های تخصصی انتخاب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان اعلام نتایج آزمون دستیاری مشخص شد

زمان اعلام نتایج آزمون دستیاری مشخص شد