مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-13اقتصادي

سقف کارمزد چند هزار تومان است؟


در مدل جدید نظام کارمزدها، مبلغ 600 هزار تومان به عنوان سقف تراکنش خرد در نظر گرفته شده و برای آن کارمزد 120 تومانی مطرح است.

تراکنش های بالاتر هم سهمی معادل 2 در 10 هزار برای پرداخت کارمزد دارند که در این زمینه نیز سقف 4 هزار تومان در نظر گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، تسنیم نوشت: کسب و کار امروز با صنعت پرداخت الکترونیک گره خورده و در هر نقطه ای از فروشگاه ها و مراکز تجاری و بازارها در شهرهای بزرگ تا کسب و کارهای کوچک در مناطق دورافتاده به راحتی به خدمات پرداخت دسترسی دارند و فروش خود را با استفاده از دستگاه کارت خوان انجام می دهند.

ارائه این خدمات و سرویس دهی به صورت متوالی و بدون وقفه همواره با هزینه هایی همراه است تا بتوان از فرسودگی شبکه و شرکت های فعال در این حوزه جلوگیری کرده و امکان سرمایه گذاری در ابزارها و نوسازی زیرساخت و ناوگان تجهیزات شبکه پرداخت را فراهم کرد.

طی سال های گذشته، خدماتی که از طریق این سرویس ها ارائه می شد به صورت رایگان در اختیار استفاده کنندگان یا همان پذیرندگان و فروشندگان قرار می گرفت و کارمزد این خدمات را بانک ها پرداخت می کردند؛ در واقع خدمت به فروشگاه ها و پذیرندگان ارائه می شد اما کارمزد آن را بانک پرداخت می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقف کارمزد چند هزار تومان است؟

سقف کارمزد چند هزار تومان است؟