مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 13:102023-06-20اقتصادي

فعالیت 413 مرکز غیرمجاز رمز ارز در البرز


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: 413 مرکز غیرمجاز تولید رمز ارز با 13 هزار دستگاه در استان البرز فعال هستند.

- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز اعلام کرد فعالیت 413 مرکز غیرمجاز رمز ارز در البرز ایسنا/البرز سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: 413 مرکز غیرمجاز تولید رمز ارز با 13 هزار دستگاه در استان البرز فعال هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیف الله اسداللهی روز سه شنبه 30 خرداد در نشست کارگروه استانی مبارزه با استخراج غیرمجاز رمز ارز استان، اظهار کرد: تنها 12 مرکز مجاز رمز ارز در سطح استان فعالیت دارند که با هماهنگی شرکت توزیع نیروی برق در ساعات پیک برق مصرفی آنان قطع می شود.

وی افزود: یکی از موضوعات مورد بحث طی دو سال اخیر به ویژه در تابستان سال 1400 در دنیا، استفاده از دستگاه های استخراج رمز ارز از جمله ایران در حوزه فعالیت دستگاه های غیرمجاز بوده است.

اسداللهی بیان کرد: با توجه به اهمیت این موضوع در شورای عالی امنیت ملی و هیات دولت مقرر شد وزارت نیرو نسبت به قرار گیری مصرف برق در کانال مناسب و قانونی اقدام کرده و تمام موضوعاتی که منجر به افزایش مصرف برق در استان های کشور می شود، با تشکیل این کارگروه که در ذیل شورای تامین استان برگزار می شود، نسبت به اتخاذ تدابیر مناسب اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 413 مرکز غیرمجاز رمز ارز در البرز

فعالیت 413 مرکز غیرمجاز رمز ارز در البرز